Retour- en terugbetaalbeleid
Onderstaande punten zijn enkel van toepassing op bestelling vanuit de webwinkel.
Als je je aankoop wilt retourneren en hij is door PostNL bij jouw thuisbezorgd dan kan je via het retourportaal van Sendcloud retourmelden. Hier vind je ook alle informatie over het terugsturen.
Is je aankoop door onze eigen bezorgdienst afgeleverd of heb je hem in onze showroom afgehaald neem dan contact met ons op per mail.
Zodra wij je retour ontvangen hebben zullen wij hem gaan verwerken in ons systeem. Binnen 14 dagen is de retour helemaal verwerkt en is het aankoopbedrag terug gestort.
Je ontvangt het aankoopbedrag terug middels dezelfde betaalmiddel dat je gebruikt hebt tenzij er gezamenlijk ingestemd wordt met een andere methode. Wanneer je alle artikelen uit jouw bestelling retourneert, ontvangt je ook de eventuele betaalde bezorgkosten terug.
Na ontvangst van je aankoop heb je bij ons 14 dagen bedenktijd. Tijdens deze 14 dagen bedenktijd mag je het artikel bekijken en beoordelen. Wanneer je toch niet tevreden bent met je aankoop, dan kun je jouw aankoop terugsturen.
De artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd, in originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking én verzenddoos verpakt te worden.
Er is echter een uitzondering op de regel voor het herroepingsrecht.
In artikel 10 regel 6 staat onderstaand vermeld:
Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
Dit houdt in dat alle maatwerk matrassen en outdoor meubelen welke in een door u gekozen kleur en/of materiaal gemaakt en geleverd zijn niet retour mogen.